גלית דיסטל רונן צור : שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר בעצמי - Lilianaescaner / פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית.. אם הבחירות היו מתקיימות באמצע פברואר, נתניהו היה מביא חיסונים. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל. האמריקאים הפרוגרסיביים התחלקו על הראש. הטור השבועי של צור ארליך. גלית דיסטל אטבריאן וכנרת בראשי ראיינו את חהכ לשעבר קולט אביטל שמתנגדת למינוי אפי איתם ליור יד ושם.

אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא. כעת הוא ממשיך בציוץ דיבתי נוסף כשהוא חוזר על דבר לשון הרע. נתניהו עקץ את היריבים שלא נשארו חייבים. אמירותיה מסוכנות והן מנגנון תעמולה בזוי. כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן:

גלית דיסטל אטבריאן, מחבר ב-מידה
גלית דיסטל אטבריאן, מחבר ב-מידה from 1pyiuo2cyzn53c8ors1kwg5l-wpengine.netdna-ssl.com
רונן צור נגד גלית דיסטל: נקים ממשלת ימין מלא בראשות נתניהו. דיסטל כותבת טורים קבועים ומאמרים בעיתונות ומגישה פינות. למה סוגרים את הגטו הימני בגלצ. אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם. דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן! נתניהו עקץ את היריבים שלא נשארו חייבים. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021.

אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46.

'אבא, אני חף מפשע, אני הולך להילחם על החפות שלי. אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46. דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן! אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא. נקים ממשלת ימין מלא בראשות נתניהו. האמריקאים הפרוגרסיביים התחלקו על הראש. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: שירתה בצהל כמשקית תש בחיל האוויר. 15:40 מתקפת סייבר על תאגיד השידור: רונן צור ירד מיידית מהשידור.וכעבור יום הגיש נגדה תביעת לשון הרע והאשמה בגיזענות. סתם תירוצים או מטרה כנה? רונן צור נגד גלית דיסטל:

הייתה מועמדת לפרס ספיר על ספרה טווס בחדר המדרגות. היועץ האסטרטגי רונן צור עתר לוועדת הבחירות המרכזית בה ביקש לפסול את מועמדותה של גלית דיסטל אטבריאן, מקום 10 ברשימת הליכוד, בשל הסתה לגזענות. כעת הוא ממשיך בציוץ דיבתי נוסף כשהוא חוזר על דבר לשון הרע. השיחה הסתיימה בצעקותערוץ 7 29/11/2020 23:29. אני גאה להיות חלק ממנו.

הלאונג' עצמאות 71: שר האוצר חוגג עם לוזון | TMI
הלאונג' עצמאות 71: שר האוצר חוגג עם לוזון | TMI from images.maariv.co.il
כאן דעה | גלית דיסטל אטבריאן: 10 בינואר 1971 (בת 50) ירושלים , ישראל. רונן צור ירד מיידית מהשידור.וכעבור יום הגיש נגדה תביעת לשון הרע והאשמה בגיזענות. צא'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, שוחח עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן בגלצ והבהיר כי בנו לא צריך להתנצל: אני גיליתי שכל אותם אנשים שמטיפים תיקון עולם בדרך כלל מאד מתקשים כאשר מדובר בבני אדם. גלית דיסטל אטבריאן היא סופרת ופובליציסטית. פובליציסטית, שדרנית רדיו וסופרת ישראלית. גלית דיסטל אטבריאן | 25/01/201526/01/2015.

צור צירף התבטאויות של דיסטל אטבריאן וכתב כי בדבריה היא יוצרת גזענות.

כעת הוא ממשיך בציוץ דיבתי נוסף כשהוא חוזר על דבר לשון הרע. גלית דיסטל אטבריאן | 25/01/201526/01/2015. אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46. נאלצתי כעת לפוצץ ראיון אצל גלית דיסטל בגלי ישראל בעקבות הערה גזענית מצידה על ״מפגינים אשכנזים שמנפחים צוללות״. היועץ האסטרטגי רונן צור עתר לוועדת הבחירות המרכזית בה ביקש לפסול את מועמדותה של גלית דיסטל אטבריאן, מקום 10 ברשימת הליכוד, בשל הסתה לגזענות. 15:40 מתקפת סייבר על תאגיד השידור: 'אבא, אני חף מפשע, אני הולך להילחם על החפות שלי. הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: סתם תירוצים או מטרה כנה? אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא. נתניהו עקץ את היריבים שלא נשארו חייבים. *ועידת החדשות, ועידת חדשות, ועידת המשפיעים, חברת החדשות, החדשות, המשפיעים, כנס המשפיעים, כנס החדשות, משפיעים. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל.

אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46. גלית דיסטל אטבריאן היא סופרת ופובליציסטית. דיסטל כותבת טורים קבועים ומאמרים בעיתונות ומגישה פינות. רונן צור נגד גלית דיסטל: דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן!

המסלול הבטוח של ההבטחה | נקודת מפנה
המסלול הבטוח של ההבטחה | נקודת מפנה from www.nemi.co.il
הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: אמירותיה מסוכנות והן מנגנון תעמולה בזוי. 15:40 מתקפת סייבר על תאגיד השידור: כעת הוא ממשיך בציוץ דיבתי נוסף כשהוא חוזר על דבר לשון הרע. נאלצתי כעת לפוצץ ראיון אצל גלית דיסטל בגלי ישראל בעקבות הערה גזענית מצידה על ״מפגינים אשכנזים שמנפחים צוללות״. החשיפה שלה הן זוכות ברשתות החברתיות משקפת את התוכנית הפוליטית הגזענית שבה היא דוגלת ובכוונתה לממשל כחברת כנסת. דיסטל כותבת טורים קבועים ומאמרים בעיתונות ומגישה פינות. אני מנחש שרונן צור לא היה ממהר לתבוע אותה לולא אותה פרשיה קודמת כמה שבועות קודם לכן עם קולט אביטל.

סתם תירוצים או מטרה כנה?

הוא בא אליי עוד בתחילת הפרשה ואמר לי: גלית דיסטל אטבריאן היא סופרת ופובליציסטית. צא'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה, שוחח עם אראל סגל וגלית דיסטל אטבריאן בגלצ והבהיר כי בנו לא צריך להתנצל: הטור השבועי של צור ארליך. סתם תירוצים או מטרה כנה? רונן צור ירד מיידית מהשידור.וכעבור יום הגיש נגדה תביעת לשון הרע והאשמה בגיזענות. החשיפה שלה הן זוכות ברשתות החברתיות משקפת את התוכנית הפוליטית הגזענית שבה היא דוגלת ובכוונתה לממשל כחברת כנסת. ממליץ לכל מרואיין מימין ומשמאל שהשנאה והגזענות נמאסו עליו, להחרים את גלי ישראל עד שיסלקו אותה ואת גזענותה. גלית דיסטל אטבריאן | 25/01/201526/01/2015. רונן צור במייבשים את הביצה, יום שישי, 12 בפברואר, 2021. למה סוגרים את הגטו הימני בגלצ. דירת החלומות שלכם נמצאת ממש כאן! אני גאה להיות חלק ממנו.

אנחנו מקווים שהאתר יועיל לכם, ונשמח לפידבק מכל סוג שהוא גלית דיסטל. אל''מ (במיל') רונן איציק |,12/7/2017 15:46.